woensdag 23 maart 2016

museum

Nota bene: helaas maar wel 3 andere mooie prijswinnaars !!
De rechtse boven, in twined knitting techniek. De rechtse onder met een doorkijk zakje erop voor de I phone. En een paar ingebreid met delfstblauwe chinese motieven, erg fijntjes. 

Daar liggen ze dan, in het Huizer museum mee te dingen in de polsmofjes wedstrijd.



Leuk om al de verschillende inzendingen te zien waaronder een paar heel mooie.


De tentoonstelling is nog tot en met a.s. zaterdag te zien .
Klein maar zeker de moeite waard.



10 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Volgens mij gooi je hoge ogen. Ik vind die blokje helemaal het einde. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Het is nu 24 maart 6.00 uur....snap er niets van.....

      Verwijderen
    2. Annette, is idd raar maar zou niet weten waardoor het komt. Jij maakt tijdreizen ;)))

      Verwijderen
  3. Succes ! Leuk zoals het Huizer museum actief bezig is !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je inzending, het is een erg leuk initiatief om zo oud en nieuw te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Antje, in mijn poging hier te antwoorden je reactie weg. Maar ik had het gelezen, bedankt !;))

      Verwijderen
  6. Allemaal pareltjes!! Leuk.
    Heel fijn en gezegend Paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marian'ne, je hebt er genoeg gemaakt om veel ervaring te hebben en je hebt de mooiste kleurencombinaties gebruikt, dat moet toch winst opleveren zou ik denken.
    Wat een heerlijke shawls maak je, ik ben momenteel ook met kidsilk aan het werken, haken in mijn geval.

    BeantwoordenVerwijderen